Kanebys Immer

Igår åkte vi och lämnade Immer på hans nya ställe som han ska bo på. Efter att han gick igenom vet bes så fick han nya ägare. Grymt goa nya ägare som kommer ta hand om honom grymt bra.

Malin som ska rida honom kommer att komma lång och som sagt så lär man sig mkt med en unghäst.. Och väldigt roligt att hon fastna för första stunden då det betyder att man verkligen gillar ponnyn. Grymt glada för han fick komma till er :D

Nu bor han på ett ny och jätte fint ställe. Han kommer att stormtrivas.... Själv har man en tom box hemma och redan kollar vi redan efter ngt nytt. Men som sagt så har jag å min syrra inte bråttom till ngt....

Kommer sakna Immer grymt mkt. Haft grymma å lärorika år med honom så som ridning hemma samt hoppträníngar från första gången han hoppa samt tävlat mkt med rosett hem varje gång... :D Han e grym. haha

Men nu blir bara mest träning med andra unghästen hemma. Hoppträningarna börjar efter nyår å sedan blire lite tävlingar. Det kommer bli ett par avåkningar i början. Men va faaan. Så e det ju med unghästar.. :D Förutom Immer förstås då jag aldrig har åkt av honom, inte ens när jag red in honom som hingst :D Helnöjd är jag... Fast nu när jag sitter här kommer jag på att jag har åkt av en gång på hoppträning, haha skulle hoppa kombination och han hoppa så stort på A hindret att han inte hann reagera på B hindret så det blev tvärvändning mitt i smeten.

Sikka minnen <3

Men men Nu ska jag nog gå och lägga mig... Upp i tid imorn och fodra hästarna samt sko Julius och sedan blir nog ett ridpass på honom i paddocken då jag tror han e grymt pigg... Som vanligt, det k'nns som att rida på en tickande bomd :P haha.

PUSSPUSS



I WILL MISS YOU EVERY DAY <3


Kommentarer
Postat av: malin

åh va glad jag blir :) han är så mysig verkligen! lite nyfiken på det nya men jätte snäll, verkligen den rätta ponnyn :)

ni får gärna komma och hälsa på senare :D <3

2009-11-26 @ 06:56:50
URL: http://maalinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0