Skall Köpas

BackOnTrack Skydd Paddar för hästens ben

Beskrivning:
Back On Track Paddar i olika storlek för hästens ben .

Back on Track effekten:

Smärtlindring
Lindrar inflammation
Minskar muskelspänning
Ökad blodcirkulation
Läkning påskyndas

Funktion:

Lindrar och påskyndar läkning av skador i muskler och leder
Uppvärmning av muskler inför arbete eller fysisk träning
Förebygger skador i muskler och leder
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sånna ska jag ha, Har samt en Back On Track bok här hemma. Står mkt om att dom hjälper mot gallor.. Så då fundera jag på att testa detta på Julius då han kan få gallor under natten för att han står för stilla. Han kan även få lite svullna ben men är inte varm och har ite ont utan mest för att han inte rör på sig... Så att sånna här ska jag köpa, antagligen under mässan i feb.. Tror dom kommer vara skit bra för honom + att dom hindrar mkt annat. :D  Vill ha täcke också men tycker det är för dyrt för inget jag riktigt tror på... Paddarna ska jag iaf testa :D

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0