Barnvakt

Tjenare, har för en liten stund sedan skickat med mamma barnen som jag har passat idag. Typ 7 h har jag haft dom. Gått super. Alisa ahde rasmus och emil en stund då jag skulle köra mamma till sjukhuset en stund. Byta gips m.m. Så aa vi hade iaf med oss Julia och det gick super. Barnen har vart så snälla så :D Så nu har jag precis kollat på det nya The Hills Avsnittet. Blev väldigt trött just nu, hehe men måste gå ner till stallet nu och mocka å sedan ta in hästarna så dom får lite mat i sig. Sedan ska Julius få smälta maten lite å efter det blire ett ridpass i paddocken.

Det är stenhård träning med han nu och mig förstås. Ska antagligen vara med på en träningstävling den 14 nov. Det är 3 v dit så jag ska försöka få honom i extra trim :D Skall nog imorn också åka och lämna in skärbladen till klippmaskinen så ska jag klippa han till början av nästa vecka. Då han svettas grymt nu då han börjar få riktigt tjockt och lurvig päls :P hehe. Men men som sagt, det blir mest träning med galoppen och även träna hoppning nu i veckorna. Och det är ju super kul :P så länge man inte åker av. haha.

Jaja nu ska jag dra mig ut innan jag somnar.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0