Hejsan

Hejsan, nu var det några dagar sen. Själv ha rman knappt hunnit sitta vid datan i helgen. Känns som jga knappt varit hemma. Hehe.

Allt började på torsdag då jag gjorde stallet m.m senare på kvällen samt longerade Julius å sofia kom mitt i allt. Hon skulle alltså sova hos mig :D Men men jag longerade lite till sedan blev det kvällsmat för hästarna å sofia å jag å tony förstås gick och la oss efter en stund. Sofia å tony somna men jag satte uppe själv och kolla på en skräckis :P

Fredagen blev ganska fullt upp. Gick upp halv nio för att dra hem till syster min för att hämta henna och Julia. Angelica skulle jobba så jag skulle passa Julia. Så jag körde henne till jobbet å drog hem med Julia. Jag sofia å tony slappade lite men tony drog iväg och jobba lite fast han skulle vart ledig. Så jag å sofia med Julia drig ut till stallet och gjorde klart det. Sedan tog vi dte lugnt tills kl 3 då vi skulle ta med oss resten utav barnen samt Julia å dra ner till ica för att angelica skulle hem. Så efter att vi lämnat av alla dom drog vi hem å hämta mamma.. Vi drog in till torp handla lite samt hämtade smörgåstårta till morgondagen. Sedan drog vi hem och gjorde oss i ordning för kvällen. Vi skulle ut på krogen med alla vänner samt min lillasyster som var ute för första gången.  Kvällen var mkt rolig och det mkt alkohol :P

Amanda, sofia och anthony deckade direkt när vi kom hem till mig, haha vilken kväll. Alisa var nog också trött tror jag men hon gick ju in till sig såå aa. Tack för den  kvällen...


Lördag började med att vi alla var trötta samt bakfulla. haha Lite kul. Drog ut och släppte ut hästarna å sedan blev det massa slapp framför tv´n.. Sofia skulle tyvärr hem idag också. allitd lika tråkigt.  Sofia drog hem och jag å toiny slappade fram till kl 4 då vi gjorde oss klara för lite kalas här hemma för tony och alisa :D Blev smörgåstårta :D Gott gott..  Sedan skulle jag, anthony, fredrik, johan (kusin) samt jeje dra på konsert i gbg :D Mutasch var vi på :D Riktigt grymma men hade tyvärr huvudvärk samt var jäkligt trött men det gick. hehe... Jaja efter det körde vi hem jeje och johan å sedan skulle vi hämta några i stan som skulle till Ljungskile. Släppte av dom vid schell och drog hem till mig där min lill syrra hade fest. Blev lite snack där men sen gick jag och la mig för jag var verkligen dötrött. haha. Älskling var kvar inne i huset å söp. haha


Söndagen var slapp den med, sov ut riktigt bra idag :D Gick upp å gick ut. haha Skulle ut till stallet för att släppa ut hästarna. Sedan skulle älskling hem till sin syster snabbt så jag körde han dit å drog ner till min egna syster angelica och var där ett tag till tony kom dit :D Sedan bar det hemåt. Jag städa, kollade på tv´n samt gjorde stallet och tog in hästarna.  Sedan skulle jag å älskling hem till angelica å johan igen. Tony å han drog ner till stenungsund och beställde kina mat samt pizza till sig sjäva. Å jag å angelica var kvar hemma för att kolla på OTH samt GG :D Så jäkla bra pogram. Satt och ått till Gossip girl då killarna hade hunnit komma. Sedan blev det att kolla på vem kan slå fhilip och fredrik :D Å tjejen vann, så jäkla bra. haha :D Tycker det var skit grymt att en tjej vann :D Men men efter det drog jag å älskling hem å jag gav pollarna mat å nu sitter jag här framför datan å älskling sover redan. hehe. Så jag ska själv lägga mig i sängen när som helst.


Blev ett långt inlägg men nu har jag ju typ berättat en halv vecka. haha.


Ha det underbart     PUSSPUSS <3



Perfa!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0