Hii!!!!

Sorry för dålig uppdatering. Ska förbättra mig nu och jag har inte direkt orkat blogga den senaste veckan. Skall nu ner till stallet snart och göra klart.

Sedan blire One tree Hill ikväll och Gossip Girl som börjar idag :D Jippie...

Senare ikväll lr i morgon bitti kommer det komma något lr några inlägg om vad som har hänt, vad som har gjorts och vad ska ska göras :D Om nu ngn fatta vad jag mena. haha...

Ps, har börjat nu också sätta igång Julius i arbete då hans hälta e borta nu. Har nu i en vecka skrittat och travat. Ingen galopp än. Vill inte påverka för mkt då jag inte riktigt fick svar på vad som gjorta att han var halt. Men han visar inget nu och mår prima. Vilket han har gjort hela tiden. Dock så e ju han väldigt pigg så att rida ut på honom är att rida på en tickande bomb som när som helst explodera och jag typ ska slå ihjäl mig. haha. Så jag känner mig lite säkrare i paddocken just nu. Där han sköter sig utmärkt :D

Jaja ha det så länge <3


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0