Hösten är här

Tråkigt nog så e den här tyvärr. Kallt är det och det blåser hela tiden och löven börjar falla mot marken med glada å fina färger. Men men. Glad e jag nu. Julius e helt fri ifrån sin hälta. Så nu ska jag sätta igång han igen. Det blir skritt turer i en vecka så jag inte pressar fram han. Vet inte om det var att han börjar växa till sig nu så att han har ont utav det. Men men så e det ju med unghästar.

Har idag vart i kungälv och hälsat på min mamma på sjukhuset. Så hon fick kommit ut och röka lite. hehe. Så nu sitter jag här och ska när som helst ut till stallet och ta in hästarna. Gjorde klart stallet imorse när jag passa lilla gabriel. Då min syster skulle in på matte lektion. Asså fy fan vad tråkigt att plugga. Jag hade aldrig klarat av det igen. Jag hade gått under. hahaha.

Men men det blir antagligen fest på lördag hos Sara J å huth. :D Kul, jag e jäkligt fest sugen faktiskt. Å kul ska det bli :D

Men men nu ska jag dra mig. Ta på mig lite mer kläder å sedan dra mig ut. Ska försöka få min älskling att vi ska åka till mc donkan då ajg e så sugen på det. haha

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Men va faan har inte du skrivit grattis till tony här då???



Love you

2009-10-12 @ 16:09:14
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0