Min dag idag <3

Hejsan igen. Idag har det inte hänt så jätte mkt. Min lillasyster fyller 18 idag :D Så på fredag blire utgång med henne. Ska bli kul, eller hur alisa :D???? 

Jaja har precis ätit lite mat och snart blire tårta, Gott gott :D  Var ute innan och red Julius i paddocken, å shit vad jobbigt pass vi hade. Han ville inte liksom göra på mitt sätt och så e ha så jäkla piss och stark. Å just nu har jag bara vanligt tre delat bett å har tänkt att rida på det ett tag. Men vi får se. Blev mkt träning med galoppen idag och han lekte ju inte lite heller. Men jag höll mig kvar iaf :D Så jaja..

Tidigare idag var jag å mamma iväg till stan å köpte lite presenter och var till blomsterlandet och köpte blmmor som jag visa i tidigare inlägg :D Men men nu ska jag kolla lite på tv´n. Å mumsa i mig en liten tårt bit.


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0