RockFord

Nämen hejsan. Detta är ett litet under att jag sitter här kl 10.15 och skriver. Oftast vid den här tiden brukar jag vara ute i stallet. Men där har jag redan varit :P  Skall snart lr rättare sagt runt kl 1 vara inne i stan. Ska ta med mig RockFord till små Djurs Kliniken. Min lille katt ska kastreras, stackarn. Men men han e ju inne katt och han gnäller ganska mkt just nu så han vill ut till tjejer. Så nu e det dags att det ska göras. hehe.

Skrev aldrig ngt inlägg igår. Men satt även inte vid datan på hela dan förutom igår kväll typ. En jätte snabbis. Men men jag gjorde inget alls igår. Råkade vakna försent å sedan satt jag bara inne i huset hela dan framför kaminen till klockan var ungefär 4 då jag gick ut till stallet för att rida Julius. Red i paddocken och det gick bra faktiskt. Det blev mkt träning för mig igår, han Julius skötte isg utmärkt i både skritt och trav men i galoppen har vi fortfarnade svårt. Vänster varv fattar han direkt men höger fattar han inte rätt. Så det är mkt träning där och det är faktiskt svårt då han e så himla stark och stor. Men men jag han ett litet mini hinder framme om hjälp för att få höger galopp. Det blev några varv för att han ska träna sig och trött blev han. Men det är ju det att han måste träna upp sina galopp muskler å sedan förhoppningsvis så lär han sig göra det jag vill att han ska göra. Men det är mkt att jobba med.

Jaja nu ska jag sluta tjata, ska dra mig in och äta lite tror jag. Så ha det underbart <3

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0