Tisdag

Hejsan hejsan, här sitter jag och är dunderförkyld. Ställde nyss upp mina fina nya blommor i fönstret. Men men känner faktiskt av träningsvärk i kroppen efter ridpasset igår. Som sagt så kämpade jag väldigt mkt med den lilla killen som är så jäkla stark. Idag får det bli en liten uteritt å sedan galopp i paddocken igen. Ska köra hårt på det nu så det släpper lite.

Just nu e jag bara så trött och förkyld att jag inte har lust att göra ngt. Men men nått får jag ju göra. Tänkte gå ner till stallet snart å göra ngn nytta. Sedan skall jag faktiskt ta en lång skön varm dusch å det ska bli så jäkla skönt.

Nää nu får jag gå in och se vad mamma gör å äta ngn macka också, känne av att jag börjar bli hungrig :D Det är ganska vanligt med mig :P haha. Äter hela tiden känns det som.

Jaja ha en underbar dag...

Ps, Grattis Rickard på din B-day...


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0