Ena veckan så e allt bra å andra veckan så...

Ena veckan så e allt bra å andra veckan så försvinner d.. Vadå va bra på att byta, fattar inte riktigt grejjen. Vissa säger vissa saker medans andra säger annat å ändå ska ni smöra för varandra. En tråkig grej, men vad mer kan man säga.. Förutom att ibland suger livet men d e ju tur man har sin älskling som finns hos en hela tiden... Vill så himla gärna känna sig välkommen, men om man ändå försöker å ändå ingen som kan försöka tillbaka.. Åtminstone höra av sig på sms.. Men vill man inte så vill man inte.. Inte mer med det, usch.. Nu e jag trött å besviken.. Men fick iaf sagt mitt å så inget mer med d.. GOD NATT


Kommentarer
Postat av: Fia :)

Du är alltid välkommen hem till oss :) <3 HATAR att vi bort så långt ifrån varandra! :(

2010-12-17 @ 10:30:07
Postat av: Amanda

Tjo gumman.. Jag vet, å det betyder mkt.. <3 Har present till er å den lille i magen <3 Så vi får ses ngn dag =) Älskar dig <3

2010-12-17 @ 11:48:08
URL: http://amandakaarlson.blogg.se/
Postat av: K-J

Känner mig inte alls uppdaterat!! Dock vet jag att jag hade super mys hemma hos sara den helgen vi drack! Lovely <3

Om vi inte ses på söndag så ses vi när vi kommer hem igen! God Jul och gott nytt år på dig om vi inte hörs innan (Men det gör vi för ringer dig på söndag:) )



PUSS!

2010-12-17 @ 23:46:55
Postat av: Amanda

<3<3<3 Jaa vi hade det allt mys och roligt =) Hade vart kul å ses, ni försvinner jue så länge =( Hoppas tiden går fort =)



PUSSPUSS

2010-12-18 @ 15:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0