Gott Nytt År!

Japp , då var nyårsafton här...  Å den skall firas här.. Ska åka iväg sen å handla mat så fort mitt hjärta har vaknat.   Hoppas på att hitta ngn god mat å så.

Lillsiss ska också vara med ikväll =)  Huth å sara j + lilla Kaylie ska med =)  sen tror jag d e obba å sandra.. Ehh mer vet jag fakiskt inte. hehe det är tony som har planerat allt... Så jag måste också fråga han vilken tid han har bestämt sig för ikväll. Det vore ju bra att veta som sagt =)


Jaja, nog om det.. Känns som jag har börjat vända på dygnet lite nu när jag jobbar kvällar.  Sover till tolv å somnar inte förrän två på kvällen.. usch, inte bra.


Nää nu måste jag få ngt gjort här hemma. vill inte att det ska ut som en svinstia när det ska komma hit folk. hih så ha det underbart allesammans =)


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0