Lördag.. idag...

Hellu, Idag är det en snöig lördag dag.. hehe..

Själv har jag å älskling vart å tvättat bilen, han drog iväg å jobba å jag drog till stallet. Å självklart var det vatten över hela golvet i stallet. Men men stallet blev iaf klart å lite städat fick vi också gjort...  Nu sitter jag här vid internet å fixar massa saker, måste snart duscha så mitt hår hinner luft torkas innan håret mitt skall bli vågigt inför kvällens Julbord. Kommer nog bli riktigt mysigt ikväll =)

Igår så var vi också å hälsade på Sara J & Huth å lilla Kaylie <3 Gud vad jag saknat er.. Hoppas vi kan ses ngt ikväll =)

Jaja, nu måste jag duscha snabbt å sedan glo kanske på en film en stund.. Kanske kan ta en kvällens outfit bild senare =) haha Bara för att få in lite bilder i inläggen =)

PUSSPUSS SÅ LÄNGE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0