Onsdag 22 December

HOHO, Idag så har jag egentligen inte gjort ett skit.  Åkte hem till mamma runt halv ett, slappade fram till halv 4 å sedan drog jag å mammi ut till stallet å gjorde klart det å hästarna kom in...

Nu sitter jag här hemma, har hunnit städa i lilla vardagsrummet å så.  Har precis tagit kort i köket då det är nykaklat där =) Skit snyggt blev det, imorn kommer han å fogar å sen e det klart =)  Imorn skulle jag egentligen behövt vara ledig då jag måste köpa 2 st julklappar.. På kvällen så ska vi vara hemma hos Sandra och obba istället, då Sara j å huth skulle iväg på middag.. Hoppas vi får träffa dom under kvällen å jag hoppas verkligen jag vinner ngt på bingolotto. haha.


Jaja, Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller.. Saknar mina vänner.. Har vart ledig hyfsat mkt det senaste å har bara vart med mina vänner typ 3 dgr, helt sjukt.. Jag som typ kan vara med dom varje dag utan att tröttna å nu liksom saknar jag ihjäl mig efter dom.. hihi Jag älskar faktiskt mina vänner grymt mkt å dom betyder så himla mkt för mig <3


 Det nykaklade köket =)



En fin Lax har vi också fått i julklapp utav Thomas Jonsson... Man tackar =)



PUSSPUSS <3


Kommentarer
Postat av: Sara

ÄLSKAR DEJ! <3

2010-12-22 @ 23:51:02
URL: http://beanea.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skit fint blir det :)



Se om vi har turen på vår sida i kväll skulle inte tro de haha :)



Love too you :)

2010-12-23 @ 09:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0