Onsdag

Hellu, vet inte riktigt vad jag skall skriva. Har inte heller gjort så mkt.  Har vart ledig sen i söndags, har inte gjort så mkt efter det..

Har tagit det himla lugnt med goa sovmorgonar lr hur det stavas :P å har vart mkt i stallet, samt försökt att få så mkt tid med sambon min som möjligt men det är inte så himla enkelt.  Det är bara, jobb jobb å jobb hela tiden. men men sånt e livet.

Idag har jag vart riktigt lat. Låg i sängen till kl halv 2 tror jag, låg och läste en bok. Sedan drog jag till stallet, men har vart grymt seg i kroppen å känns som jag inte vill göra ett piss egentligen. Önskade mitt <3 hade kommit hem å bara sagt att han hade en överraskning till mig å vi drog ngn stans för oss helt själva i kanske 2 dgr. Det står högst upp på min önskelista.. Men men det vet ju inte han, för han läser ju inte min blogg. haha. =) 

Nää, kan hända att jag bloggar lite mer ikväll, nu skall jag glo ett oth avsnitt å sedan kanske det blir torp en stund. =)

KÖSSKÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0