Så, :-) nu ligger jag i sängen å skall sov...

Så, :-) nu ligger jag i sängen å skall sova :-). Har vart en bra jobb dag :-) å fick bli torp en snabbis efter det.. Dock så e mitt knä förbannat svullen efter att jag stått upp hela dagen.. Nu skall jag iaf försöka sova.. Sedan blire en lång dag imorgon :-) upp i tid för att göra sig klar för jobbet.. Packa med sig fest kläder :-). Blire iaf att jobba från 9.00 till 20.00 .. Det blir en del timmar men fatta vad trött jag kommer vara på personal festen, haha å inte nog med det så ska jag upp å jobba hela lördagen.. Haha det känns bra.. Verkligen.. På söndag får jag äntligen slappna av :-) Nää nu drar jag mig så jag får några sov timmar :-) Natti Natti ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0