Tjobreeee

På er.. Idag e jag glad =) Har pratat ut lite med min vän..  Som sagt så e det ingen som kan sära på oss, å det kommer alltid att vara vi.. Det skall iaf jag se till =) Älskar dig <3

Igår så gjorde jag egentligen inte så mkt. Åkte hem till mamma å sedan drog vi till överby då mamma behövde skjuts å handla lite julklappar.. Hehe. Å självklart hitta jag ännu en julklapp till min älskling. Shit vad jag skämmer bort han denna julen =) Men det är han värd <3  Igår såg han alla julklappar han ska få å då fick han dåligt samvete.. Nu känner han sig tvungen att köpa ngt mer till mig.. Men det tyckte inte jag.. Så länge han är min så e jag nöjd =)

Fick även köpt en julklapp till lillsiss å en B-day present till min brors son som fyller 1 år idag =) Grattis Elliot <3


Idag lr snart skall jag till stallet,¨å sedan måste jag verkligen städa upp här hemma, Å speciellt i sovrummet. haha.. Dt är ingen som får se det rummet just nu, men vi har som sagt aldrig ngn hemma så det är nog ingen risk. haha..  Å sen ikväll så MÅSTE jag hem till sara J. Min Sara J <3 Tvingade tony att sluta tidigt idag lr aa tidigt å tidigt rättare sagt komma hem i tid. Så man får träffa sina vänner.. <3

Jaja, nu måste jag röra på fläsket så jag kommer nån vart.. ha re göttt allesammans =)


PUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

De var skönt! Älskar dej <3

2010-12-17 @ 13:06:12
URL: http://beanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0