Torpis...

Japp det blev torpis med mammi å siss.   Vi kom ut lite sent, men skit samma. Man hann dock inte med så mkt, men fick iaf köpt mig en till julklapp till min älskling. =) En rolig julklapp men den e alltså vettig =) Fick även köpt ett par skor till mig som julklapp från älskling, dock så fick jag dom för en jätte billig peng.. då hon i kassan antagligen gjorde fel så ett par helt normal snygga skor för 150 kr e ju inget, sä tänkte min honey kunde köpa ett par uggs till mig  =) hehe.


Jaja, vet 2 st till julklappar som jag vill köpa till älskling, men vi får se =) hehe..  Nu skall jag iaf nana lite då jag ska försöka komma upp i tid imorgon ,försöka hinna stallet lite kanske å sedan dra till jobbet 15-22  .. Inte så sugen på att jobba men det få gå helt enkelt.. syns lite mer på lönen =)

God natt på er alla =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0