17/07 2010

Hejsan hejsan. 

Enligt min översikt på bloggen så var det 2 vecor sedan jag bloggade.. Hehe. Jaja det var ju en liten break iaf. Jag är grymt sugen på att blogga men det är för att jag älskar att skriva av mig. men men jag har iaf tänkt att börja igen men ska fixa en ny header å göra sidan lite normal. Sedan blir väl så att jag bloggar så fort jag har tid på dgr m.m.

Jaja Igår var vi iaf i thn på Fallens Dagar, Promenerade runt lite, käka, drack lite  så. Var där med Sara, huth, sandra och obba samt min älskling då. Och så träffade vi hillevi och daniel också :D

Idag händer väl inte så mkt. Ska iväg med anthony m, familj på ett släktkalas tror jag. Det blir väl god mat å massa prat. Vet inte heller när man kommer´vara hemma men hoppas inte försent då jag vill hem å sova i tid då det är jobb för lilla mig imorgon..


Nää nu ska jag dra mig, ska tjecka lite kläder å se vad man ska ha på sig idag.


KÖSSKÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0