19/7 2010

Hello, Igår var det inte direkt min dag. Jag trodde det var mån (vilket gjorde att jag upp alldeles för tidigt), glömde jobbskorna hemma, glömde jobb kortet å m.m.

Men men jobbdagen igår var längre än dom andra dagarna, igår jobbade jag 7 h å dom andra dagarna jobbar vi bara 4 h då det ä sommartid. Vilket är väldigt lite och just därför jag vill jobba övr så mkt som möjligt.



Men iaf, i lördags drog vi iväg på släktkalas på tonys sida. Dt blev en go kväll med tjöt, mat m.m. kom dock hem väldigt sent och det var nog det som förstörde det mesta på min dag igår. haha Jaja igår kväll drog jag å tony upp till pappa å mamma i stugan då pappa fyllde år igår så fick vi gratta han =)

Idag händer väl inte så mkt. Ska snart in till stan för att få en påskrift på en lapp som sedan skall in till af, sedan blire jobb resten utav dagen. lr aa iaf till 15.15. hehe. Efter det drar jag hem då min lillasyster kommer hem idag =)  Har vart väldigt tomt utan henne. Men nu e hon snart tillbaks :D


Jaja nu ska jag göra mig klar för dagen å sedan dra...


PUSSPUSS

 

                     Vovven uppe i sommarstugan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0