20/7 2010

Hellu, nu sitter jag här igen. Konstigt att jag alltid skriver på morgonen. Men i vilket fall. Idag ska jag iväg och jobba igen =) Få in lite pengar. gött.

Igår kväll kom ju lillsiss hem ifrån cypern. Skönt att hon hemma igen, för nu hör man massa tjöt igen :P haha. Fick iaf ett par Puma shorts, lyckoarmband och en fin tallrik med landskapet på och så står det vart alla ställen ligger. Jätte fin, älskar min lillsiss och blev skit glad. Nästan som det kändes att jag fyllde år :D haha

Jaja ikväll ska iaf jag och älskling hem till Angela & peter och passa deras barn. Och imorn kommer det hem en ny familjemedlem :D  Längtar som F***n. hehe


Ja hopp jahopp om en timme ska jag dra till jobbet, innan dess vt jag inte riktigt vad jag ska göra. Lr jo, ska kolla lite ställen som man kan åka till på semester :P


PUSSPUSS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0