22/7 2010

Hejsan hoppsan. Bloggade aldrig igår då jag inte hade tid.

Drog till jobbet på morgon och var hemma runt 4 tiden, väntade på mor min å vi drog vidare till Kungälv. Då vi skulle hämta hem den lilla nya familje medlemmen. Lilla Jack. haha Anthony gav honom det namnet såklart. =) Iaf, vi var hemma igen vid halv sju, å då hade vi hunnit handla , hämta katten samt en sväng in på mc donalds för en milkshake :P Gott. Iaf väl hemma för att bara att försöka få lilla Jack och Rockford att gå ihop. Än så länge vill inte Jack ngt alls md honom att göra. Å Rockford bryr sig inte speciellt.

Men men iaf. Vi drog sedan iväg för att hämta lillsiss då vi skulle upp till sommarstugan å käka middag, som jag hade beställt. Gott var det, jag å lillsiss fiskade även lite å några firrar fick vi allt. Men inga ätbara, haha inte för att jag äter fisk. hehe  Jaja var hemma vid elva tiden på kvällen och då var det bara sängen som gällde :D Å för första gången på länge, somnade jag faktiskt direkt =)

Idag gör jag inte ett skit. Har glott på en film, vart lite onyttig samt försökt att få Jack att gilla Rockford. Men det går sådär. Dom bråkar iaf inte så det släpper nog snart.

Bilder på nykomligen kommer snart kanske. Håll utkik =)



PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0