27/7 2010

Hellu, Har jobbat klart för dagen, så jag har hunnit duscha och glo lite på en film. Älskling har tatt det lugnt idag då han klämt fingret idag och var tvungen att sy. Stackarn, men han ska alltid lyckas :P.


Jaja, Min förkylning känns som den börjar försvinna men inte min huvudvärk. Men men sånt livet..

Nu kom precis Lilla Nathalie hit då hon ska sova över, hon har längtat efter det så nu får hon göra det. Senare så ska väl vi 3 här hemma dra ner till Bella mare å käka med Sara & Huth. Hoppas det blir snart då jag e hungrig :P

Imorn blire kanske ikea för mig. Kan ju alltid hoppas och jag ändå e ledig imorn så måste jag ju passa på. På fredag drar vi till Mellerud för att umgås med Sofia & Andreas, Det är kaos Festival där å så, vi sover över hos dom och på lördag e jag ledig. Gott.


Nää nu skall jeg dra mig. HAAAARRREEEE GÖÖÖTTTTT


PUSSPUSSS


Min stora kille :)  Ska upp och rida honom imorgon då han satts igång nu efter en vila  :) Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0