29/7 2010

Fort tiden går egentligen, Men men bra de för det hade ju vart tråkigt om tiden stod stilla.

Hoppas min bästa vän kanske snart kan kläcka ut sin lille då jag längtar grymt efter den.  :D Så Sara J, ut å spring :P lr du om man hopar studsmatta så kan det sätta igång :D Såå kom hit :P haha.


Nää om en snart en halvtimme skall jag dra mig in till jobbet. Inte så jätte sugen men det är ju pengar iaf :)  Sedan efter det ska jag upp till skälläckeröd där hästarna bor. Så skall jag & mamma upp i en hage och grejja. Sedan blire väl ridning på Julius.


Jo just det jaa, igår så var vi på middag snabbt med tonys föräldrar, och hans bror + flickvän. God mat men vi blev dock väldigt sega. hehe. Så drog iväg för att hyra en film men så drog vi istället in till fjorden till dom andra vännerna. Var ganska trött så jag var väl int så värst roligt kan man väl säga, men vad ska man göra... E amn trött så e man, haha


Jahopp, I´m still happy  iaf. Nu vet ni det.  Men nu ska jag kika runt lite på nätet innan det är jobbet som gäller..



PUSSPUSS



Sötnosen som sov över igår natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0