Break

Tjena nixen. Har inte orkat skriva ngt här å har typ inte haft tid. Men men så e det ju. Iaf så har det inte hänt så mkt. Har tagit det ganska lugnt. Vart nere på stranden några dagar med Sara å vart på torp med lite vänner m.m.  Igår jobbade jag å ska göra det idag me. Idag är det också födelsedags kalas för Sara J som fyller 20 på onsdag. :D Å snart ska hon få sin lille bebis också...

Men aa, imorn blire nog kalas för lilla Nathalie också då hon fyller 4 år på måndag.. Vet inte riktigt vad jag ska köpa den lilla damen. Hon vill ha så mkt saker.  Konstigt att en 3 åring kan önska sig blommor med kruka, ramar, å bra saker man behöver när man ska rida samt flytta hemifrån.. Tror hon kommer bli en flicka som kommer göra allt i tidig ålder. Tex, kanske plugga utomlands m.m.  Men det märker man ju.


Jaja, nu ska jag göra mig klar för att dra till jobbet.. 

PS, Kan hända att det blir en lite break här i bloggen då jag ska jobba en hel del i juli samt sätta igång Julius nu efter att han haft sin sommarvila. Såå aa. Men slänger in ngt inlägg då & då..

PUSSPUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0