Lite Happy Today

Japp det är jag.  För det första tror jag Sofia och Andreas kommer hit ikväll och så ska vi umgås :D
Sedan så skickade jag iväg ett mail lite spontant till ett jobb häromdagen och nu när jag gick in på min hotmail så hade dom skickat tillbaka och dom vill ha mig. Detta är då ett kvällsjobb 4 dgr i veckan samt varannan helg å jag blev ganska glad. Detta är var man ska kalla ett fast jobb just på det stället.

Så nu e det bara att ta reda på när jag ska börja, så antaglign blire väldigt mkt jobb nu det sista då jag har carlia på dagarna å detta nya jobbet på kvällarna. =) Men nu har iaf ett jobb fram över :D  Och detta är förstås också ett städ jobb. Finns inte så mkt annat just nu så man får ta det man får :P

hehe. När nu ska jag städa lite å sedan kolla med min man om när han kommer hem , hehe


PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Va kul för dig=)



Att du äntligen fick ett jobb alltså.

Kram love you Syrran din

2010-07-23 @ 23:12:11
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0