13 Juni

Shit vad tråkigt jag har det måste jag ju säga...


Alltså jag sitter hemma själv vilket jag gjort sen kl 9 då älskling skulle iväg, som vanligt.  En enda dag på hela denna veckan har vi vart tillsammans en hel dag å det var igår å självklart måste han supa.. Aldrig att vi kan var ensamma å hitta på ngt kul utan vi ska alltid vara med ngn å han skall alltid dricka.. Undra om någonsin kommer att växa upp =) hehe.

Jaja jag fick iaf träffa sofia igår som verkligen var på tiden =) 

Men men jag vet iaf inte vad jag ska göra. Gick upp vid 9, satte mig vid datan å glodde på tv´n samtidigt. Sedan drog jag upp till stallet å tänkt hälsa på mina föräldrar men icke sa nicke då var dom inte hemma.. Så då åkte jag hem igen å här sitter jag å har tråkigt.. Hade tänkt att börja grejja i kökt då vi ska tapetsera om men då fick jag inte börja grejja för tony.. OK, Men vad ska jag göra. Börja måla??? Nää för vi har inte fixat ngn målarfärg.. Åhh.. Nää nu ska jag göra NGT...

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0