16 Juni

Tjenanixen.

Har inte uppdaterat så mkt då jag legat i hårt och jobbat hela veckan.. Har fått ihop en del timmar redan denna veckan så jag fick ledigt tors, fred mn ska förståss jobba lörd, sönd..

Men jag vill ju ha lite lön och det lär jag få så mkt jobb som det vart nu. Är riktigt glad för den delen att jag fått så mkt jobb. Å min chef hon verkar så nöjd över mig att jag blir glad utav att komma till jobbet. =)  Ganska konstigt då jobbt är trist men alla sköna människor som jobbar i receptionen å m.m så blir allt så himla roligt. Synd att man inte kan få en anställning framöver där.

Men men eftersom jag är ledig imorn ska jag slappa i solen hela dagen =) Å på fred skall det också vara fint väder men då ska jag till gbg med älskling och min äldste kusse då vi ska på Metaltown.. Alltså betyder det att jag ska vara i solen hela den dagen med, Hoppas att det är så varmt att jag kan åka i shorts =) hoppas..


Jaja nu ropar älsklingen på mig om att vi ska gå och lägga oss. Så vi hörs och syns...


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0