8 Juni

Ojojoj vilka dagar det har gått. Hehe kommer inte ihåg när jag skrev senaste inlägget... Men spela roll.

Jag jobbade ons, tors & fred för veckan å i lördags hade vi födelsedagskalas för mig =) Riktigt lyckat å vi alla hade kul.

På söndagen den 6 Juni då jag fyllde år slappade jag hela dagen med älskling + Sara & huth som var med oss. Riktigt go dag med god mat å strålande sol.  Jag å sara låg å slappade på studsmattan hela dan typ å sen drog vi upp till sjön en stund. En riktigt mys dag å älskling present var bäst =) Å ps, tack för alla andra presenter jag fick. Jätte fina å det var super kul att ni kunde komma på lördagen...


Men men nu ska jag slappa lite å sdan så får jag ta tag i disken lite :D

PUSSPUSS




MY LEGS ON MY B-DAY  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0