Twilight Fan-Event på Hovet

Alltså jag måste bara säga att det var nog det bästa jag har vart på i hela mitt liv.

All musik, skådespelarna & hosten Kodjo Akolor  var sket grymma... Snacka om att alla jublade å skrek av lycka. Själv hatar jag när folk skriker och man får skit ont i öronen men man kunde verkligen undvika detta där. Det var bara att stå ut och självklart gick jag därifrån med en dunkande huvudvärk som gjorde skit ont. haha

Att få se Kristen Stewart & Taylor Lautner var grymt. Alltså jag är verkligen inte totalbesatt utav Twilight men jag gillar allt som har med dom att göra. Å att faktiskt bara få se dom & i Svergie var nog det bästa med allt. =) Så jag ska absolut göra om detta när det väl blir en nästa gång.


Men men fick en hel del filmat å alexandra tog kort. Man hör som sagt inte så mkt på filmerna då alla fans bara jublar hela tiden. Åkte hem ifrån Stockholm runt 19 tiden, och var hemma inatt vid 3 tiden tror jag. Jag var så trött att jag inte hade koll på klockan, hehe.

Jaja nu till helgen är det ju Midsommar. På midsommarafton ska jag å älskling på födelsedags kalas för Meya och senare på kvällen blire väl att vara med sina vänner. Synd att Sara J jobbar så länge men dt är hennes sista dag på jobbet innan mammaldigheten. Men men träffar henne efter jobbet =)

På lördagen blir Lyskils crusingen med vännerna =) Ska bli kul faktiskt.


Nu skall jag få iordning lite på huset, Känns som det börjar spåra ur med städningen här. Hehe , jag e en sån som hatar att ha det stökigt tyvärr.



PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0