Då sitter man här igen....

Har precis kommit hem efter att ha varit hemma hos Huth å Sara =)

Älsklingen spelar ju innebandy på måndagar å istället för att sitta hemma själv så åkte jag till dom =) Så himla mysigt att vara hemma hos dom å speciellt när det ser ut som faan hemma hos oss.. Förhoppningsvis är snart köket klart =) Sedan skall vi bara ge oss på hallen å även övervåningens hall. Dock skall allt bara målas vitt men det är ju som sagt en hel del :P hehe


Men men helgen har vart skön, i fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, lr jo jag jobbade till sex men efter det tror jag vi var med vännerna, i lördags var jag hos huth å sara medans tony jobbade dock så kom tony senare å jag stack hem snabbt för att hämta lite öl... Så jag å sara J satt å drack go dricka medans alla andra bara såg dödströtta ut. hehe... men men det blev en sen kväll ändå.. Vi har så himla mkt att snacka om jag å sara j <3 Finns inget bättre vän än henne =)   Vi kan verkligen prata om allt i evigheter... Tur att du finns här gumman <3


Jaja å idag har också älskling jobbat, tråkig som han e , hehe nää men sånt bestämmer väl han själv som sagt men det är också kul om han e med mig ngn gång på helgen.. hehe..

Jaja, nu skall jag dra mig till sängen.. Upp i tid imorn å fixa stallet å förhoppningsvis vara med SARA J <3


PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0