Funderingar

Asså, jag har haft lite för mkt tankar det senaste..

Folk förändras, dras till olika människor, ändrar sitt beetende beroende på vem dom är med.  Ganska dumt, då man inte är sig själv m.m. 


Jag har själv liksom känt mig ensam, ganska ofta faktiskt. Varje dag är en ny dag å varje morgon när jag vaknar längtar jag redan till kvällen då min älskling kommer hem , man får sig en puss å han säger varje gång, Jag Älskar Dig <3  Finns verkligen inget bättre.

Vännerna finns alltid där för en, men vissa veckor mer å andra veckor mindre. Det händer nya saker hela tiden. Jag skulle vilja uppleva en massa saker, vissa har upplevt det å får turen att uppleva det igen.  Inte än har jag fått uppleva ngt så otroligt fint som jag skulle vilja. Men jag har ju som sagt hela jäkla livet på mig.  Men ibland gör det att jag känner mig lite deppig. Men livet är hårt å alla fruktar för sitt eget.  


Tänk om alla bara kunde vara ärliga om sig själva och mot varandra. Då vet man ju vilka som är ens riktiga vänner, familj m.m.


Nä nu skall jag sluta tjöta om detta, känns som man skriver det på fel sätt. Men skit samma. Idag är jag faktiskt sjuk, inte kul kan jag säga. Hatart helt enkelt.  Skall faktiskt försöka dra på mig varma kläder å sedan måste jag dra till stallet snabbt å sen direkt hem till sängen igen..


Så ha det underbart alla godingar där ute. <3 

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Love you Babe

Bara så du vet,du har det bra och bättre tror jag du(ni)kommer att få.Jag är också väldigt låg,just nu fastän jag har väldigt mycket,Puss å kram Big Siss

2010-11-04 @ 20:11:36
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/
Postat av: B1 :)

Saknar dig gumman sjuukt mycket <3

2010-11-05 @ 09:43:56
Postat av: Sara

Du har mej alltid, det vet du :)<3

Älskar dej vännen min<3

2010-11-05 @ 10:22:51
URL: http://beanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0