Monday: em

Jaja, nu e jag äntligen hemma.  Har vart på överby nästan hela dan, fick köpt en massa saker men tyvärr ingen julklapp. hehe..


Dock hitta jag min julklapp som älskling lova att jag skulle få =) Det var jackan, det fanns bara en röd kvar å min storlek.. Snacka om att jag blev glad lr.  Dock så sa han åt mig att hitta en par skor också men icke.. Fastna inte för ngt så direkt.  Men men, fick även köpt mig, Liten almenacka 2011, jul belysning inne å ute =) , ÖL spelet , fina grejer som jag ska ha på köksbänken =) , dörrmatta, Prydnads tomtar =)  Tror det var allt =) det var ngt mer men kommer inte på det just nu :P

Så lite fattigare e jag men inte såå mkt. hehe..


Nu skall jag städa undan lite skit så börjar top model snart på tv´n =)




PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0