Monday

Hellu, då sitter man här igen vilket jag dock inte gör så ofta :P


Helgen har vart hur go som helst, var på torp med Sara J & Kine på dagen.. Kollade i massa butiker å käkade go mat. Efter det så åkte vi hemåt, jag åkte upp till stallet å fick klart det med hjälp av mammi, hästarna kom in å sedan for jag direkt hem å bytte om.. Då jag å tony drog hem till huth... Killarna drog väl typ direkt, alltså deras färd mot Tyskland.. Jag själv stanna kvar hemma hos Sara J, vi käkade lite mat å lite godis, checkade film å sedan somna Sara J =) Efter filmen jag jag också å la mig =)

På lördagen så drog vi in till uddevalla då Sara skulle fixa sina naglar hos Marika.. Efterdet drog vi hemåt å man kan väl säga att resten utav dagen vara bara slapp, hehe. Killarna kom hem , sågs å SOV.  Det blev lite mer mys på kvällen hemma hos Sara å huth, killarna somna dock tidigt men det gick en så himla bra film.. Kärlek på Menyn hette den =)

Jaja, igår var jag å tony inne exakt hela dan, dock så åkte tony iväg å fixa mat då vi var skit hungriga, men ucsh vilket väder alltså.. Inte direkt sånt väder jag vill ha..   Skulle också åka till stallet vid 6 tiden men kom bara några meter utanför huset så satt bilen totalt fast i den höga snön, knappt framljusen syntes. haha.. Så efter ca en timma var den loss, men då hade mamma så snällt tatt in hästarna =)  Jag å älskling åkte istället till ljungskile å tvätta bilen samt tankade den =)   Sedan hem mot sängen =)

 


Idag skall jag å mor min åka till överby och kolla lite julklappar till oss själva =)  Å kanske har ngn tur så jag hittar ngt till nån annan. hehe.. Var ute i bilen för en stund sedan, fick änna sätta i sladden till fläkten i bilen , så den e nog varm å go när jag kommer ut =)

Men jaja, blev en hel del skrivandes här, men så blire när man har mkt att berätta =)  Kan ju även berätta att vi hade jätte fint väder imorse men nu har änna molnen kommit å snön från den dära luften kommer väl också snart igen... Hatar verkligen vintern.. finns ju inget värre än det..



Å Sara J, Tack för en helt underbar Helg... Har vart hur mysigt som helst  <3 Älskar Dig <3




PUSSPUSS PÅ ER ALLESAMMANS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0