Tisdag

Jahopp, det är konstigt att man alltid skall behöva vara själv hemma när man väl är det... Det suger...


Idag så har jag haft det ganska så lugnt, skulle vart till ikea idag men det får bli ngn annan dag helt enkelt.  Åkte in till stan idag med mamma, hon skulle in på ngt möte. Medans det satt jag i bilen å hade det dö tråkigt. hehe.  Efter det drog vi till blomsterlandet, och ser man på så träffar man Sara J där å sötaste Kaylie...  Hittade lite fina saker.. Kanske inte det billigaste, lr aa alltså så dyrt var det ju int men jag fastna bara för allt dyrt men blev att jag valde bort lite sånt så jag kunde få mer utav annat =)  hehe, Smart Vaa =)

Sedan bar det hemåt, käkade go sallad å sedan bar det ner till stallet.. Blev jävligt skrämd utav Johan Almgren, tror nog aldrig mitt hjärta dunkat så hårt å så dum som jag e så gömde jag mig bakom stegen.. haha. mkt den hjälper vill jag mena.. haha =)

Johan var så gullig å hjälpte oss med världens tyngsta rundbal som en hade precis kört hit. Å så träffa jag systra mi, å barnen =)

Nu e jag hemma, självklart när man kommer hem så e det ingen annan här. Som vanligt, önskar min sambo ngn gång kunde vara hemma men icke.  Vill ha upp så mkt här men han orkar inte när han kommer hem. Han slänger sig i duschen å sedan går och lägger sig i sängen. Så rolig e han..

[UPDATE] Han kom hem nu =) Han gick direkt till duschen...

Nepp, så fort han duschat klart så skall jag måla en andra omgång på några listor =) Så e dom färdiga sen =)   Sen blire nog duschen för mig med å sedan sova.. För imorgon skall jag passa lilla Agnes  ca 8-12 å sedan blire stallet å sen dra till jobbet å jobba 15-22.. Så det blir en lång dag imorgon =)


Ha det underbart allllllllllihopa <3  Köss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0