????

Vad är det för fel på blogg.se.   Jag tror jag har loggat in typ 200 ggr på en liten stund då varje gång jag gör en ny sak på min sida så kommer jag till blogg.se framsida och måste logga in igen, och det suger.....  Men men nu skall jag försöka sova..



Tänkte bara slänga in lite hälsningar från mig till 2 vänner...


Sofia W - Måste bara säga att jag saknar dig grymt mkt å att vi måste ses snart. <3 Älskar dig B1?? B2?? haha

Sara J - Älskar dig med mitt hjärta.. <3 Det vet du , å jag har haft ännu en underbar dag med dig =) <3


Kine  & Sandra - Tack för en underbar dag, har inte haft en hel dag med mina vänner på länge <3







KÖSS




Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

Tja,du får la ta med dig Sofia på Halloween festen om du vill=)

Love Siss

2010-10-22 @ 17:41:00
URL: http://angelicasfamiljeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0