Faan vad gött. Har börjat blogga med mobi...

Faan vad gött. Har börjat blogga med mobilen, men har blivit väldigt lat att sitta vid laptopen. Idag har jag inte gjort så mkt. Var i stallet imorse och släppte ut hästarna å sedan mockade. Efter det åkte jag och gjorde mig klar för att vara med bästa sara j å kaylie. :-) vi har mest slappat å lekt å pratat massa med kaylie, vi beställde även hem sallad å sedan drog vi hem till Sandra och gick ut på en go promenad :-) älskar det :-) Efter det drog jag å sara till Stenungsund då sara skulle hyra lite filmer. Sedan så körde hon hem mig å jag har bara legat i sängen och slappat :-) Älskling kom precis hem och nu duschar han sen så ska vi sova :-) är ledig imorgon :-) ska nog grejja lite i stallet imorn samt grejja med pollen min. <3. Å jag kommer nog träffa sara j också <3 Nä nu ska jag försöka sova :-). Så ha det underbart alla. PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0