Freeeeedag

Yes it is, Skall när som helst dra till stallet, å sedan drar jag direkt till jobbet där ifrån... Börjar lite tidigare idag än va det va bestämt... Så skall dit ner vid 2 tiden.  Å hoppas det går bra på jobbet idag.. hehe.

Ikväll blire till att dra till stallet efter jobbet å ta in hästarna, syrran ska ha kalas å mamma & pappa drar ngn stans.. Sedan drar jag hem till min älskade sambo som jag hoppas e hemma när jag kommer. Vill sätta upp hyllor å kanske glo idol... Gå och lägga sig tidigt hade vart riktigt gött. hehe.  Jaja, nu skall jag ta på mig varma kläder och dra till mamma <3


KÖSSKÖSS




Förresten så hatar jag snö, säger det igen, JA... men att bara få höra att det kommer bli den kallaste vintern på 1000 år känns inte alls bra.. Jag tycker liksom 15 grader är kallt, hur skall det gå med typ 35 minus.. jO Vi lär ju inte vara varma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0