inte bra detta

Jag är är helt slut i min kropp. Jag orkar inte mer, haha.


Nä men känner att det har vart mkt nu sistone, å jag vet själv att min kropp bara säger emot när det blir för mkt, å jag blir dålig alltså sjuk.

Men iaf, inte för att jag har ngt heltidsjobb så har jag grymt mkt att göra. Har 2 st extra jobb i u-a å ett i stenungsund. Så det har vart fram å tillbaka m.m å så. Sen så har jag stallet vilket jag skulle bara vilja vara i å inte jobba. haha. Så lat å tråkig e jag. Men älskar att vara i stallet. vill jobba i stall, det har jag länge velat.


Men nää, nu ska jag sluta klaga på att jag e trött.. Finns många fler personer som sliter mkt mer med jobb å fritid vid sidan om. Så jag ska inte säga att jag har det värst...


Nu skall jag fortsätta glo vakna med the vocie. Hörs på er. <3


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0