Kärlek

Asså, jag måste skriva av mig lite :P


Fan vad jag älskar mitt liv, Jag lever ett gott liv, har en underbar sambo som jag aldrig vill lämna. Älskar han nått så grymt å vi har upplevt så mkt under dessa 5 år tillsammans å fler skall det verkligen bli.. Vill verkligen allt med han.  =) Få barn, skaffa hus, resa ännu mer å bara leva livet =) Vi har det verkligen så jäkla bra. Älskar han. <3
 
Men jag har även min familj, som jag älskar grymt, min vänner också. Finns inga bättre vänner än mina. Alla ställer upp i vått och torrt <3 Helt underbar kärlek mellan oss alla.
Samtidigt har jag mina jobb jag hoppar fram och tillbaka till, samtidigt är jag i stallet varj dag och gör det jag älskar. Hästar, alltså det finns ju inget bättre ställe att vara på. Stallet lr på hästryggen för att bar låta sina tankar flyta iväg i huvudet. Fundera på allt m.m å ändå finns alltid bästa bästaste vän Julius (hästen) alltid där <3 Helt underbart...

Ikväll har verkligen vart en sån kväll där jag tänkt vad alla verkligen betyder sjukt mkt för mig. Så ni skall bara veta, familj, vänner å min älskling <3 att ni skall verkligen veta mkt jag verkligen ÄLSKAR ER <3 Ni är mitt liv <3 Ni ställer upp i vått & torrt <3 Ett helt underbart liv å så skall det fortsätta att vara.. Lev, njut utav livet, familj, vänner m.m. Finns ju inget bättre.






PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0