Kvällis

Jahopp, då var man hemma från jobbet å så.. Skall dra på mig lite andra kläder å sedan dra till skälläckeröd och hämta helosan till kilen min.. Till hans nya tattoo...

Jaja, haft ett underbar fon tid med sofia efter jobbet. Prata tp i 30 min om allt möjligt å nu saknar jag henne ännu mer <3
Nu vet jag inte vad vi skall göra efter vi hämtat salvan.. Hoppas på att få träffa kompisarna, dock får det inte bli försent då jag ska upp och jobba imorn =) Jo just idag fick jag lite grejjer till min iphone.. Lite skydd, typ displayfilm till fram och bak sida å sen ett skal runt om på sidorna =) Det blev sådär.. nu skall jag dra mig, =)


KÖSSKÖSS

Kommentarer
Postat av: B1 :)

Saknar dig med !

2010-10-22 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0