Lördag

Tjooo, igår hände inte så mkt, var med min underbara Sara J, <3 Dagen kan inte bli bättre som sagt..  Sedan efter att jag vart med henne å efter vi hade lunchat så drog jag hem till mamma =) Hjälpte till med det sista i stallet å sedan drog vi faktiskt till ikea å efter det handla vi på coop där också =)  Drog hemåt, å satte igång med bakningen, han även dra till systemet snabbt.  Min två tårtor blev så fina så =) Sn blev det är 2 brickor med choklad rutor och 3 st sockerkakor =) Gott..


Idag händer en hel del =) Jag skall fixa lite här hemma så älskling vet vad han skall göra när jag ska iväg och jobba. Jobbar 12-18 idag . Så tony har bjudit hit min familj vid 3-4 tiden å sedan vid 6 bjöd han hit vännerna. Kommer bli kul =) Äta massa gott å ha allmänt trevligt =)

Imorgon blire ju att stiga upp i hyfsad tid för att hinna städa efter kalaset på kvällen då tonys släkt kommer på eftermiddagen. =) Sedan på kvällen där drar jag, älskling 2 st systrar och min mamma till gbg och ska glo på bio =) Så mysigt... <3


Ha det underbart så länge.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0