Måndag

Jahopp, då sitter vi här igen å en ny vecka är här.

Jaja, idag har jag vart uppe i stallet i tid, släppte ut dom å sedan gjorde jag å mamma klart stallet. Jag var även ute på e promenad med hundarna hemma så mamma slapp. =)

Iaf, var ju på 20 års kalas i lördags =) Trevlig kväll men var dödstrött så gick och la mig vid 1 tiden =) hehe Sov hur gött som helst där, man tackar matte. Jag tror älskling kom in och sov mycket senare. hehe Fyllekajjor.

Men iaf, söndagen bestod utav filmer å massa skratt, å en god kebabtallrik i svanesund. hehe =) Sedan på kvällen fick vi ett ryck och drog på bio vid nio på kvällen.. Sjukt bra film å speciellt i 3D, =)


Idag så har jag gjort det jag skrev där uppe å nu har jag även städat lite å snart blire jobb en stund, Sen drar jag snabbt hem till min älskling å glor på nya top model =) Jippie =) Denna vecka är det så mkt jobb att jag kommer vara helt slut på söndag eftermiddag, hehe Nu skall jag dra mig så vi höres.



PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0