Tisag 10 oktober

Grattis till min lillsyster som fyller år idag =)

Å nu så, helgen har vart skit bra =) Dock fullt upp hela tiden. I lördags jobbade jag dag men  älskling tog hem min familj och bjöd dom på lite gott. Jag kom hem vid sju å då började kompisarna droppa in i huste. Skit rolig å hade hur trevligt som helst med alla å det var så kul att få träffa några man inte träffat på evigheter =)

Söndagen blev till att städa i huset m.m å sedan kom tonys släkt å vi bjöd dom på lite gott å så  =) Därfter att alla åkt hem vid fem, så tog vi det lite lugnt å sedan driog vi hem till alex och mattias å käkade lite gott, sedan drog vi till gbg å gick på bio =) The last airbender å den var faktiskt bra, Längtar redan till de andra filmerna..

Men men nu skall jag snart iväg och jobba å sedan hem till mamma å gratta lillsiss  med lite paket å så =) Så ha det underbart. Lite kort kommer imorn ifårn helgen..



PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0