Tisdag

Tjoo, Idag har jag gjort en held del =)

Drog med mig mamma imorse så vi drog in till stan då jag skulle lämna in lite papper på af, sedan drog vi till öb å köpte lite vettigt till helgen.. Drog även till torp då jag skulle kolla lite efter kläder men hitta inget jag ville ha.. Så jag å mamma gick runt där å bara titta på allt typ, Jo köpte present till lillsiss som fyller år snart =)

Efter det bar det hem igen, jag å mamma drog ner till stallet å gjorde klart allt och slängde sedan ut lunch till pollarna.. Sedan drog jag hem till mig.. Fick ringt till telia å frågat vart mitt jäkla sim kort har tagit vägen, har ju inte lust att min iphone bara ska ligga här.. Vill ju använda den. Så iaf, så sa dom att det numret jag fått inte finns längre, helt stört.. Så dom bad mig komma in imorgon så får jag ett direkt.. Vilket e bra för då kan jag äntligen använda min mob. =)  Men men iaf efter detta samtal drog jag iväg och jobba lite =) På korvans i stenungsund, tiden gick grymt fort å var hemma kvart över åtta. Efter det har jag bara suttit i sängen med datan å slappat, kollat lite 90210 avsnitt *=) Så jävla bra serie. hihi, funderar på att glo på gossip girl nu =)


Men men iaf, ha det bäst allihopa å speciellt ni som läser min blogg...  så glad för det är en del som läser å det blir glad för.. Skall verkligen försöka skärpa mig och uppdatera lite oftare.. ¨


Ha d PUSSPUSS





Gammal bild men ser så skön ut. haha... Lina ditt fyllo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0