Torsdag

Hellu, idag e det torsdag, Alltså den 28 Oktober och min löningsdag =)

Idag har jag inte gjort mkt, har varit i stallet och grejjat lite, samt rastat mamma hundar då hon e uppe hos farmor, Hon har skadat sig idag när hon ramla  =(

Men men iaf, idag ska jag jobba, börjar kl 17 å slutar 22.. Ska stänga för första gången själv =) Hoppas allt kommer gå bra, hihi.. Nepp, nu skall jag hänga upp lite tvätt å sedan slänga in en till omgång med skit tvätt =)  Igår köpte jag även 2 st julsaker =) En röd kökshanduk som det står god Jul på och sedan en gardin till köketm som skall upp efter att köket e klart =)

Nää ha det underbart <3




PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Liv

Vart jobbar du nu?? :D

2010-11-02 @ 14:35:13
URL: http://livjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0