Fredag idag!

Jaopp, idag e det fredag... Har vart en väldigt lugn dag, gick upp sent m.m.  Åkte hem till mamma å var där en stund.. Sedan drog jag hem igen för att bara ta det lugnt å så.. Det har vart jävligt gött faktiskt.  Har hunnit färga håret också, dock så ville jag ha ljusare till sommaren men orkar verkligen inte med att fixa d.. Så just nu har jag vanligt brunt åså skall jag köra i lite röd nyans till veckan =)

Ikväll händer inte så mkt.. Hade velat träffa vännerna åså, men det blir bio med sambo, lillsiss och mamma =)


Hoppas den e lika br som den verkar vara =). hehe..
Jaja, nu skall jag göra mig klar å invänta tony också som snart e hemma. Sedan drar vi hem till mina föräldrar =)

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0