Lööördag!!! =)

Jaop, idag e det lördag igen.. Lr Valborg om man vill säga så om denna dagen.

Vaknade av en fet migrän tidigt imorse, trodde jag skulle dö asså.. Men som tur somna jag om till slut och vaknar senare igen utav att älskling skulle åka och jobba, och bara med en liten pirrande värk som sitter i nacken. Haha. Jag å min huvudvärk asså, den försvinner ju aldrig heller.

Låg kvar i sängen ett tag idag då min lilla hjärta i magen sparka så mkt <3 Man såg till och med från utsidan vad den höll på =)

Just nu har jag städat lite, satt igång en tvätt. Måste städa lite till å sen dra upp till stallet fö att göra klart d. Ikväll ska vi iväg på lite kalas också. Får se om det blir kul.. hehe. Själv hade jag kunnat stanna hemma känns det som just nu.. Nu på dagen ville jag vara med mina vänner me, men tiden räcker inte till när man har så mkt annat som måste göras tyvärr.

Men men, nu måste jag få ngn gjort, så vi höres senare...

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0