Lördag

Hellu, här händer inte mkt.. Precis dukat bort på köksbordet å killen min direkt ut till grävmaskinen igen. hehe..

Idag vet jag inte vad som händer, skall åka till stallet nu, tänkte pyssla om Julius samt longera å kanske sätta mig upp på honom.. Han är ju som sagt en piggelin och har kvar lek i huvudet.. Är inte så sugen på att åka av.. Men vi får se, sköter han sig bra innan så vet jag att han e snäll när man sitter på. Man känner sin häst ganska väl genom att bara titta på han.. Det kallar jag super bra relation till sin häst =)

Ikväll hoppas jag på ngt som att få träffa sina vänner!  Känns som man är med dom mindre för varje vecka, men som jag sagt tidigare så är det bara å höra av sig till mig... =)  Hoppas på förändringar nu när våren å sommaren närmar sig =) hehe.. Nä nu skall jag dra mig till stallet....

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0