Onsdag

Tjoo, Har inte orkat skriva ngt under hela påsken..

Påsken har vart jätte bra, träffat massa vänner, familj m.m. Mkt grill å chill med massa godis på d. Dock får jag inte i mig så mkt mat lr godis för då mår jag bara dåligt. haha.


Men men , senare idag ska jag och älskling iväg på vårat andra ultraljud =)  Ska bli kul å få se plutten igen =) Hoppas bara på att dom får till mätningarna idag, så vi kan få ett fast Bf datum. Vore roligt faktiskt..

Efter att vi varit där skall vi dra till babyproffsen i trollhättan för att beställa våran barnvagn och bilbarnstol... Då det var väldigt bråttom med d, annars hinner vi inte få d innan sep. Så aa. Men skönt att få d gjort iaf.. Hoppas bara på att man får rätt grejjer hem =)


Nää nu skall jag snart duscha å göra mig klar.. Så vi höres senare å har ni tur så kanske d kommer upp en bild på miraklet här ikväll. =)



PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0