Söndag

Haft en urskön dag.. Underbar sol...

Har haft lilla Julia här hemma från igår eftermiddag, så mysigt.. Vi grillade å hade kul.. Idag när vi vakna fick julia en snabb frukost då vi båda ville åka till hästarna. Så vi har vart där uppe hela dagen idag, vi har käkat massa onyttigt, grejjat i stallet åså åkte vi och köpte en ny kaninbur. Skit fin =) Så vi byggde ihop den å gjorde fin för kaninen..

En liknade kaninbur köpte vi, vi har ett annat lås på våran , å sen på insidan kan vi stänga för nerför rampen så kaninen inte kan va där nere på vintern t.ex. =) Annars så e dom kopior typ.. =)

Nu har jag precis kommit hem ifrån skälläckeröd, ska grilla nu med älskling och matte.. Gott, är skit hungrig. hehe. 

Imorn är det en stor dag både för mig och Anthony, vi längtar ihjäl oss typ. haha. <3 

Nu skall jag dra mig, PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0